poniedziałek, 31 grudnia 2012

SYLWESTER 2012

SYLWESTER

                                                                                                                                                                                                                                     

Dużo się działo w tym 2012, były sukcesy i porażki,śmiech i łzy, była pogoda uśmiechnięta od ucha do ucha, ale i deszczowa, w ogóle różnie było. Żałuję pewnych rzeczy które zrobiłem,przepraszam też te osoby które zraniłem. 

"Na ogień nie odpowiadaj ogniem", "Na nienawiści nie zbuduje się miłości". Pewnych spraw nie żałuje...

 

  Ale Ważne aby z tych porażek wyciągnąć odpowiednie wnioski i wykorzystać je ku dobremu. Sorry że na takie refleksje mnie naszło, lecz jest koniec roku i takie przemyślenia,podsumowania się dokonuje to i ja tak zrobiłem. To czego nie zrealizowałem w tym roku,mam nadzieję zrealizować w 2013 i tego wam i ja życzę, byście zrealizowali wasze plany. 

 

 A tak to jeszcze dużo zdrowia i optymizmu oraz miłości-bez ości i życzę wam tego wszystkiego co dla was jest bardzo ważne a czego tu nie wymieniłem. 

 

 Z okazji Sylwestra 2012 przygotowałem krótki film wspominkowy, ten kto był blisko będzie wiedział bardziej czego dotyczą te wspomnienia zebrane z 2012 roku,są to różne zdjęcia z różnych sytuacji. zapraszam na film:

 

 

 

Poniżej filmik z Sylwestra 2012 w Rabce Zdrój

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powered By Blogger