czwartek, 19 kwietnia 2012

Czy byłeś w Rabce?


Tak byłem w Rabce.  Fajna miejscowość górska, turystyczna i uzdrowiskowa. Doskonała na wypady w góry: Gorce, Tatry, Pieniny, jak i dla osób które chcą podratować swoje zdrowie bądź też aktywnie spędzić czas, albo po prostu w ciszy i spokoju odpocząć. Polecam!

Opisze parę ciekawych miejsc do zobaczenia w Rabce-Zdrój, a także miejsca gdzie można dobrze zjeść, pobawić się, potańczyć, gdzie można uprawiać sport, rekreacje, przedstawię okoliczne góry i miejscowości otaczające Rabkę-Zdrój. Dodam do opisu zdjęcia, fimy.  

Zapraszam do czytania, oglądania i komentowania mojego bloga!!!

3 komentarze:

  1. Do tej pory byłam w Rabce parę razy. Po przeczytaniu ciekawych informacji zamieszczonych na blogu z pewnością odwiedzę tę miejscowość w najbliższym czasie.
    Spoko - nic nie zmieniaj, tylko dawaj więcej!!
    ps myślę, że zamieszczenie panoramy Rabki uatrakcyjniłoby całoksztłt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgodnie ze wskazówką zamieszczoną w komentarzu. Zamieściłem panoramę Rabki-Zdrój z widokiem na góry. Sam jestem pod wrażeniem, dzięki za wskazówkę.

    OdpowiedzUsuń

Powered By Blogger